Konu
r10 da ticaret azalmış baya
25-10-2025, 03:38:00
#4
Ozietra
Dün 100tlye bot yapmamı isteyen oldu, ondan önce bir tane yazılım için demo istediler yaptım demoyu işi başkasına vermişler ben yaparken falan.
Etik ahlak azaldı aslında sadece