Yazılım sektöründe ölü fiyat verenleri ben çok seviyorum. $1k - $2k olacak işi 20 bine yaparım abi diyerek alıyorlar. Sonra ellerine yüzlerine bulaştırıyorlar. sonra insanlar durumu anlayıp işi ehillerine veriyorlar. İyi ki varsınız ucuz iş yapmaya çalışıp beceremeyen cocuklar