• 24-10-2025, 01:40:09
    #1
    Merhabalar herkese hemen hemen 2-3 aylık yeni bir sistemin var i5 14400F MSİ RTX 5060 OC 8GB RAM MSI H610M-E ANAKART 32 GB RAM 1 TB M2 SSD sizce bilgisayarımı 25h2 yapmalıyım bu win 11 sürümü hakkında kötü haberler yayıldı sizce ne yapmalıyım
  • 24-10-2025, 01:52:17
    #2
    Bende çok araştırdım endişelendirdi şimdilik ben beklemedeyim
  • 24-10-2025, 01:53:06
    #3
    Bende bir kaç gün önce Windows 10 desteği bittiği için Windows 11'e geçiş yaptım. Verilerimi eksiksiz şekilde kullanabiliyorum o konuda içiniz rahat olabilir. Yine de güncelleme yapmadan önce siz yedekleme yapın derim. Geçişten sonra Windows 10 başlat menüsü için yaptığım düzenim bozuldu ve onu tekrar ayarlamak biraz vaktimi aldı. Bir kaç gündür kullanıyorum ve herhangi bir sorun yaşamadım, sadece bir kaç özellik Windows 10'a göre farklı geliyor o kadar.
  • 24-10-2025, 01:59:46
    #4
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir kaç gün önce Windows 10 desteği bittiği için Windows 11'e geçiş yaptım. Verilerimi eksiksiz şekilde kullanabiliyorum o konuda içiniz rahat olabilir. Yine de güncelleme yapmadan önce siz yedekleme yapın derim. Geçişten sonra Windows 10 başlat menüsü için yaptığım düzenim bozuldu ve onu tekrar ayarlamak biraz vaktimi aldı. Bir kaç gündür kullanıyorum ve herhangi bir sorun yaşamadım, sadece bir kaç özellik Windows 10'a göre farklı geliyor o kadar.
    24h2 ye sahibim 25h2 hakkında düşünceleriniz nedir win11 24h2 var sıkıntı görememekteyim 24h2 de ancak 25h2 de şüphelerim var tek
  • 24-10-2025, 02:05:34
    #5
    SafaTugra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24h2 ye sahibim 25h2 hakkında düşünceleriniz nedir win11 24h2 var sıkıntı görememekteyim 24h2 de ancak 25h2 de şüphelerim var tek
    Hocam bir sorun görmedim. Çalıştırdığım programlar;
    Opera,
    Chrome,
    WhatsApp,
    Telegram,
    ESET NOD 32,
    Steam üzerinden 1 saat CS2 ya da ETS2,
    Visual Studio Code,
    Wamp Server.

    Bu programlar dışında çok nadir ihtiyacım olan programları açıyorum ve dediğim gibi herhangi bir hata / mavi ekran almadım.