24h2 ye sahibim 25h2 hakkında düşünceleriniz nedir win11 24h2 var sıkıntı görememekteyim 24h2 de ancak 25h2 de şüphelerim var tek
Hocam bir sorun görmedim. Çalıştırdığım programlar;
Opera,
Chrome,
WhatsApp,
Telegram,
ESET NOD 32,
Steam üzerinden 1 saat CS2 ya da ETS2,
Visual Studio Code,
Wamp Server.
Bu programlar dışında çok nadir ihtiyacım olan programları açıyorum ve dediğim gibi herhangi bir hata / mavi ekran almadım.