Merhabalar herkese hemen hemen 2-3 aylık yeni bir sistemin var i5 14400F MSİ RTX 5060 OC 8GB RAM MSI H610M-E ANAKART 32 GB RAM 1 TB M2 SSD sizce bilgisayarımı 25h2 yapmalıyım bu win 11 sürümü hakkında kötü haberler yayıldı sizce ne yapmalıyım