Merhabalar,
Ofis içi ısınma için Windsor marka klima almayı düşüyorum. Bu marka klimayı kullanıp memnun kalan var mı?
Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Windsor Klima Kullanan Varsa Deneyimini Yazabilir Mi?
4
●72
- 23-10-2025, 15:06:35
- 23-10-2025, 15:07:42Merhaba hocam yazligimizda 24000 ve 12000 lik kullanıyoruz motoru biraz gürültülü olsada İzmirde 360 derece Güneş alan evimizde (prefabrik) gayet iyi ısıtma ve soğutma performansı gösterdi
- 23-10-2025, 15:33:46Ofis bahçe katı hocam motoru ofisin hemen arka tarafına koyacağım. Sesi çoksa rahatsız eder. Duvarda ses yalıtım yok.ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2025, 15:34:41Hocam prefabrikte kullanıyoruz okadar hissedilmiyor yinede karar sizin
- 25-10-2025, 16:29:36TLC aldım hocam konuya yazdığınız için teşekkür ederim.ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle