• 23-10-2025, 15:06:35
    #1
    Merhabalar,
    Ofis içi ısınma için Windsor marka klima almayı düşüyorum. Bu marka klimayı kullanıp memnun kalan var mı?
    Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
  • 23-10-2025, 15:07:42
    #2
    Merhaba hocam yazligimizda 24000 ve 12000 lik kullanıyoruz motoru biraz gürültülü olsada İzmirde 360 derece Güneş alan evimizde (prefabrik) gayet iyi ısıtma ve soğutma performansı gösterdi
  • 23-10-2025, 15:33:46
    #3
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam yazligimizda 24000 ve 12000 lik kullanıyoruz motoru biraz gürültülü olsada İzmirde 360 derece Güneş alan evimizde (prefabrik) gayet iyi ısıtma ve soğutma performansı gösterdi
    Ofis bahçe katı hocam motoru ofisin hemen arka tarafına koyacağım. Sesi çoksa rahatsız eder. Duvarda ses yalıtım yok.
  • 23-10-2025, 15:34:41
    #4
    Hocam prefabrikte kullanıyoruz okadar hissedilmiyor yinede karar sizin
  • 25-10-2025, 16:29:36
    #5
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam prefabrikte kullanıyoruz okadar hissedilmiyor yinede karar sizin
    TLC aldım hocam konuya yazdığınız için teşekkür ederim.