ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam yazligimizda 24000 ve 12000 lik kullanıyoruz motoru biraz gürültülü olsada İzmirde 360 derece Güneş alan evimizde (prefabrik) gayet iyi ısıtma ve soğutma performansı gösterdi
Ofis bahçe katı hocam motoru ofisin hemen arka tarafına koyacağım. Sesi çoksa rahatsız eder. Duvarda ses yalıtım yok.