Merhaba hocam yazligimizda 24000 ve 12000 lik kullanıyoruz motoru biraz gürültülü olsada İzmirde 360 derece Güneş alan evimizde (prefabrik) gayet iyi ısıtma ve soğutma performansı gösterdi