• 22-10-2025, 14:27:17
    #10
    Altın henüz düşmedi. Önümüzdeki ay ve sonrası daha sert düzeltmesi neredeyse garanti. Ama öncesinde yine hoplayıp zıplayabilir.

    https://www.r10.net/off-topic/458060...ati-olasi.html
  • 22-10-2025, 14:27:35
    #11
    köpüğü üfürdüler yakın zamanda çıktığı noktalara tekrar çıkacaktır ytd
  • 22-10-2025, 14:27:53
    #12
    sizin ki yine iyiymiş 2. ekranda haremi açtım bekliyorum
    erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok ani yükselmesi bence belli bir fiyata düşüp daha sonra tekrar yükselmeye başlar diye düşünüyorum bugun 5gr aldım 1500 TL zarar
    justkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.750 lira zarardayim bende suan sabah aceleci davranip firsat fiyati diye aldik 6 gram cok fena dustu hala da dusuyor 😅🤷
  • 22-10-2025, 14:30:37
    #13
    Daha da düşer inşallah

  • 22-10-2025, 14:30:42
    #14
    Altın baya bı düşer gibi hocam piyasa çok şişirildi. Bitcoinde arttı her şey artmıştı zaten. Kazanan kazandı kazandığını çekecek altını düşürecekler sonra düşükten alıp belli bir süre sonra aynısını yapacaklar. Klasik düzen hiç şaşmaz. Yatırım tavsiyesi değil bir şey bildiğim için de yazmıyorum. Yıllardır borsa altın takip ediyorum büyük balina bilmeyen küçük balıkları hep yutuyor küçük balıklarda hep yutuluyor
  • 22-10-2025, 14:32:27
    #15
    KAPON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin ki yine iyiymiş 2. ekranda haremi açtım bekliyorum
    ahahahah hepimize simdilik gecmis olsun hocam umarim belli bir fiyata dusurupte dolar gibi sabit tutmazlar altin daima altindir 😅🙏🏻
  • 22-10-2025, 14:56:45
    #16
  • 22-10-2025, 15:02:44
    #17
    Duzeltme yapması gayet dogal
  • 22-10-2025, 15:04:00
    #18
    Ne olacaktı durmadan yukarıya doğru ivme mi kazanacak? Düşer de çıkar da sonuçta hiçbir şeyin garantisi yok.