Altın henüz düşmedi. Önümüzdeki ay ve sonrası daha sert düzeltmesi neredeyse garanti. Ama öncesinde yine hoplayıp zıplayabilir.
https://www.r10.net/off-topic/458060...ati-olasi.html
Altındaki bu düşüşün sebebi ne?
18
●842
- 22-10-2025, 14:27:35köpüğü üfürdüler
yakın zamanda çıktığı noktalara tekrar çıkacaktır ytd
- 22-10-2025, 14:27:53sizin ki yine iyiymiş
2. ekranda haremi açtım bekliyorum
erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülejustkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-10-2025, 14:30:42Altın baya bı düşer gibi hocam piyasa çok şişirildi. Bitcoinde arttı her şey artmıştı zaten. Kazanan kazandı kazandığını çekecek altını düşürecekler sonra düşükten alıp belli bir süre sonra aynısını yapacaklar. Klasik düzen hiç şaşmaz. Yatırım tavsiyesi değil bir şey bildiğim için de yazmıyorum. Yıllardır borsa altın takip ediyorum büyük balina bilmeyen küçük balıkları hep yutuyor küçük balıklarda hep yutuluyor
- 22-10-2025, 14:32:27ahahahah hepimize simdilik gecmis olsun hocam umarim belli bir fiyata dusurupte dolar gibi sabit tutmazlar altin daima altindir 😅🙏🏻KAPON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakın zamanda çıktığı noktalara tekrar çıkacaktır ytd
2. ekranda haremi açtım bekliyorum

