Altın baya bı düşer gibi hocam piyasa çok şişirildi. Bitcoinde arttı her şey artmıştı zaten. Kazanan kazandı kazandığını çekecek altını düşürecekler sonra düşükten alıp belli bir süre sonra aynısını yapacaklar. Klasik düzen hiç şaşmaz. Yatırım tavsiyesi değil bir şey bildiğim için de yazmıyorum. Yıllardır borsa altın takip ediyorum büyük balina bilmeyen küçük balıkları hep yutuyor küçük balıklarda hep yutuluyor