KAPON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin ki yine iyiymiş 2. ekranda haremi açtım bekliyorum
ahahahah hepimize simdilik gecmis olsun hocam umarim belli bir fiyata dusurupte dolar gibi sabit tutmazlar altin daima altindir 😅🙏🏻