Hiç zaman kaybetmeden İŞKUR'a danışın. Çünkü işten çıkınca 30 gün geçerse her geçen gün, alacak hak edilen günden düşülüyordu.
Bu lanet durum, başıma gelmişti. İş İşyerinden ayrıldığım yerin muhasebe müdürüne danışmıştım. Bu muhteremin (!) sözüne güvenip iş çıkışı tarihinden 6 ay sonra işsizlik maaşı için başvutum. 10 ay maaş alacakken 5 ay maaş alabildim. "Süre sorun olmuyor. Kesinti olmaz. İstediğin zaman başvurabilirsin" falan demişti.