• 16-10-2025, 18:15:09
    #10
    Sizinki hiç karşılaşmadığım değişik bir durum. Jeton şimdi düştü
    Hiç zaman kaybetmeden İŞKUR'a danışın. Çünkü işten çıkınca 30 gün geçerse her geçen gün, alacak hak edilen günden düşülüyordu.
    Bu lanet durum, başıma gelmişti. İş İşyerinden ayrıldığım yerin muhasebe müdürüne danışmıştım. Bu muhteremin (!) sözüne güvenip iş çıkışı tarihinden 6 ay sonra işsizlik maaşı için başvutum. 10 ay maaş alacakken 5 ay maaş alabildim. "Süre sorun olmuyor. Kesinti olmaz. İstediğin zaman başvurabilirsin" falan demişti.
  • 16-10-2025, 20:44:28
    #11
    bemre38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son 3 yılda en az 600 gün sigortanız yoksa ve son 120 gün sigortanız önemli. dediğiniz gibi 3 aydır primsiz (sıfır) bildirildi ise işsizlik maaşı alamazsınız. son 4 ay primleriniz (sadece raporlu olursanız muaf) eksiksiz yatmak zorunda.
    Prim dolmuş 120 gün eksiksiz var ama diğer işten nerdeyse 4 ay olmuş çıkış olmayalı ve prim yatmıyor. Sorun olur öu?
  • 17-10-2025, 09:14:10
    #12
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Prim dolmuş 120 gün eksiksiz var ama diğer işten nerdeyse 4 ay olmuş çıkış olmayalı ve prim yatmıyor. Sorun olur öu?

    Son 3 yılda 600 gün prim var ise son 4 ayda 120 gün dolu ise alabilirsin. çıkış yapmayan iş yerini sgk ya dilekçe ile bildir sgk yapsın çıkış işlemini.
  • 17-10-2025, 10:53:16
    #13
    bemre38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 3 yılda 600 gün prim var ise son 4 ayda 120 gün dolu ise alabilirsin. çıkış yapmayan iş yerini sgk ya dilekçe ile bildir sgk yapsın çıkış işlemini.
    Bildirdim ama ilgilenmiyorlar iş yeri çıkış yapmamışsa mahkemeye başvur dediler