Konu
İşveren çıkışımı yapmıyor
17-10-2025, 10:53:16
#13
ahmethx
bemre38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Son 3 yılda 600 gün prim var ise son 4 ayda 120 gün dolu ise alabilirsin. çıkış yapmayan iş yerini sgk ya dilekçe ile bildir sgk yapsın çıkış işlemini.
Bildirdim ama ilgilenmiyorlar iş yeri çıkış yapmamışsa mahkemeye başvur dediler