bemre38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 3 yılda 600 gün prim var ise son 4 ayda 120 gün dolu ise alabilirsin. çıkış yapmayan iş yerini sgk ya dilekçe ile bildir sgk yapsın çıkış işlemini.
Bildirdim ama ilgilenmiyorlar iş yeri çıkış yapmamışsa mahkemeye başvur dediler