ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Prim dolmuş 120 gün eksiksiz var ama diğer işten nerdeyse 4 ay olmuş çıkış olmayalı ve prim yatmıyor. Sorun olur öu?

Son 3 yılda 600 gün prim var ise son 4 ayda 120 gün dolu ise alabilirsin. çıkış yapmayan iş yerini sgk ya dilekçe ile bildir sgk yapsın çıkış işlemini.