• 16-10-2025, 10:35:57
    #1
    Merhaba herkese. Reklam ajansı ve hediyelik eşya üzerine firmam var.
    Ajans müşterilerimize hediye olarak baskılı kupa bardak gönderimi sağlamaktayız. Bunların bir kısmını elden veriyoruz bir kısmını kargoyla gönderiyoruz.
    Bunlara çıkış yapmak gerekiyor mu faturasal olarak? Veya stokta elimde fazla ürün gözükmüş gibi olur mu? Yarın bir gün bu kargoların faturası nerede diye sorgu alır mıyız?
    Muhasebemizin de bu durumla ilgili bilgisi var sorun yok stoklarımız tutarlı diyor fakat sizlere de sormak istedim.
  • 16-10-2025, 10:51:02
    #2
    Stok takibi ve muhasebesel olarak çıkış yapmanız gerekir onların fiyatı 0 girebilirsiniz.
  • 16-10-2025, 11:07:20
    #3
    pm gönderdim. ama buradan da yazmakta fayda var.

    Eğer faturalı bir ürün girişi var. ama çıkışlar faturasız ise baş ağrıtır.

    arkadaşın söylediği fiyatı 0 TL girebilirsiniz mantığı sadece stok takibi için olabilir. bu çok riskli bir durum.
  • 16-10-2025, 11:48:05
    #4
    0₺ olarak girmenizde fayda var hocam. Giriş var çıkış yok görünürse sıkıntı olabilir