Konu
Müşterilere gönderdiğim hediyeler hakkında
16-10-2025, 10:51:02
#2
fyazilim
Stok takibi ve muhasebesel olarak çıkış yapmanız gerekir onların fiyatı 0 girebilirsiniz.