pm gönderdim. ama buradan da yazmakta fayda var.

Eğer faturalı bir ürün girişi var. ama çıkışlar faturasız ise baş ağrıtır.

arkadaşın söylediği fiyatı 0 TL girebilirsiniz mantığı sadece stok takibi için olabilir. bu çok riskli bir durum.