• 15-10-2025, 05:28:59
    #1
    Arkadaşlar yaklaşık 2022 yılından beri maddi sıkıntılardan kaynaklı hem vergi borçlarımı, hem bağkur borçlarımı ödeyemiyordum.
    Hamd olsun kötü günler geride kaldı, dün vergi dairesine gidip toplu tüm vergi borcumu sildim.
    Fakat bağkur borcuma bir gireyim dedim 234.000 TL normal borç ( ödenebilir problem yok zaten bekliyordum ), 180.000 TL ceza borcu var.

    Bu ceza borcunu ödememe şansım var mı ?
    Bu konuda başına gelen kişiler bilgilendirirse sevinirim.
  • 15-10-2025, 06:03:25
    #2
    Valla secime yakın af çıkar gibi
  • 15-10-2025, 06:04:54
    #3
    Bu aylarda af beklentisi var ama hala çıkmadı hocam
  • 15-10-2025, 06:25:34
    #4
    Af çıkar hocam her seçime yakın çıkıyor.Bekleyin eğer olmazsa yapılandırmanız için uygun bir yol oluyor.
  • 15-10-2025, 06:46:39
    #5
    GOOGLE & YOUTUBE ❤️
    Takip
  • 15-10-2025, 07:32:13
    #6
    Aynen arkadaşların yukarıda yazdığı gibi affı bekle; sonrasında başvurunu yapıp yapılandırıp ödeyebiliyorsun başıma geldi bende o şekilde yaptım çünkü
  • 15-10-2025, 07:44:02
    #7
    ✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
    Hocam birkaç farklı seçenek var dilerseniz ilk olarak hiç dokunmayıp af çıkmasını bekleyin , ardından tek seferde ana parayı ödeyin. 2.seçenek yapılandırma oluyor evet onda da yapılandırma yaptıktan sonra yine ödemezsiniz af bekleyebilirsiniz en azından faiz binmez öyle çok fazla.
  • 15-10-2025, 09:20:42
    #8
    Her sene yada seçime yakın af yada yapılandırma çıkıyor.
  • 15-10-2025, 11:07:09
    #9
    Hastanelik bir durumunuz yoksa bende af çıkana kadar beklemenizi öneririm. Diğer türlü yapılandırma yapabilirsiniz fakat şuan yapılandırma yaparsanız sanırım 550-600 bin tl üzerinden faizi ile birlikte yapılandırılır. Dediğim gibi Allah göstermesin hastaneye işiniz düşmüyorsa bekleyin hocam