Arkadaşlar yaklaşık 2022 yılından beri maddi sıkıntılardan kaynaklı hem vergi borçlarımı, hem bağkur borçlarımı ödeyemiyordum.
Hamd olsun kötü günler geride kaldı, dün vergi dairesine gidip toplu tüm vergi borcumu sildim.
Fakat bağkur borcuma bir gireyim dedim 234.000 TL normal borç ( ödenebilir problem yok zaten bekliyordum ), 180.000 TL ceza borcu var.
Bu ceza borcunu ödememe şansım var mı ?
Bu konuda başına gelen kişiler bilgilendirirse sevinirim.