Hocam birkaç farklı seçenek var dilerseniz ilk olarak hiç dokunmayıp af çıkmasını bekleyin , ardından tek seferde ana parayı ödeyin. 2.seçenek yapılandırma oluyor evet onda da yapılandırma yaptıktan sonra yine ödemezsiniz af bekleyebilirsiniz en azından faiz binmez öyle çok fazla.