• 13-10-2025, 11:47:27
    #37
    Bu hafta açıldı bizde de hocam.
  • 13-10-2025, 13:11:05
    #38
    Ankarada eğer en üst katta veya en alt katta iseniz açmamak imkansız. Biz ara kattayız hafif ılıman oluyor. Ne zamana kadar dayanacağız bakacağız
  • 13-10-2025, 13:12:51
    #39
    Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankarada eğer en üst katta veya en alt katta iseniz açmamak imkansız. Biz ara kattayız hafif ılıman oluyor. Ne zamana kadar dayanacağız bakacağız
    1 ay daha bekleyeyim diyordum ama bakacağız, titretiyor hava
  • 13-10-2025, 13:15:12
    #40
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay daha bekleyeyim diyordum ama bakacağız, titretiyor hava
    1 ay mı nabtın hocam evdeki çiçek bile ölür o zamana kadar. Biz heralde en geç 10 güne kadar açarız ama çok erken oldu bu zamanda doğalgaz açarsak bu kış bitmez :S
  • 13-10-2025, 13:15:58
    #41
    Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay mı nabtın hocam evdeki çiçek bile ölür o zamana kadar. Biz heralde en geç 10 güne kadar açarız ama çok erken oldu bu zamanda doğalgaz açarsak bu kış bitmez :S
    Yorgan Battaniyeye devam hocam
  • 13-10-2025, 13:55:37
    #42
    Mersin şort tişörtle geziyoruz
  • 13-10-2025, 13:55:59
    #43
    Mersin’de hala klima soğutma modunda çalışıyor
  • 13-10-2025, 15:12:56
    #44
    Henüz açmadım. İzmir havası açılacak kadar soğumadı.
  • 13-10-2025, 16:59:14
    #45
    Hava kapalı ama akalım..