Konu
Doğalgazı Açtınız mı?
13-10-2025, 13:11:05
#38
Conquer0r
Ankarada eğer en üst katta veya en alt katta iseniz açmamak imkansız. Biz ara kattayız hafif ılıman oluyor. Ne zamana kadar dayanacağız bakacağız