Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay mı nabtın hocam evdeki çiçek bile ölür o zamana kadar. Biz heralde en geç 10 güne kadar açarız ama çok erken oldu bu zamanda doğalgaz açarsak bu kış bitmez :S
Yorgan Battaniyeye devam hocam