Doğalgazı Açtınız mı?
61
●1.756
- 13-10-2025, 13:12:511 ay daha bekleyeyim diyordum ama bakacağız, titretiyor havaConquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2025, 13:15:121 ay mı nabtın hocamadwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evdeki çiçek bile ölür o zamana kadar. Biz heralde en geç 10 güne kadar açarız ama çok erken oldu bu zamanda doğalgaz açarsak bu kış bitmez :S
- 13-10-2025, 13:15:58Yorgan Battaniyeye devam hocamConquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle