Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankarada eğer en üst katta veya en alt katta iseniz açmamak imkansız. Biz ara kattayız hafif ılıman oluyor. Ne zamana kadar dayanacağız bakacağız
1 ay daha bekleyeyim diyordum ama bakacağız, titretiyor hava