Konu
Doğalgazı Açtınız mı?
13-10-2025, 13:12:51
#39
adwerd0z1
Conquer0r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ankarada eğer en üst katta veya en alt katta iseniz açmamak imkansız. Biz ara kattayız hafif ılıman oluyor. Ne zamana kadar dayanacağız bakacağız
1 ay daha bekleyeyim diyordum ama bakacağız, titretiyor hava