• 10-10-2025, 22:49:28
    #10
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim.
    Hocam ben Turkcell'de kullaniyorum ama bu firmaya karsiyim.
    Vodafone tercih et derim.
    Heralde sifir hatlarda fiyat 1000 lirayi bulmustur. Turkcell ile Vofadone arasinda fark yoktur fazla.
    Vodafone da sinrisiz sosyal emdya paketleri var.

    Sifir hat alsam Vodafone tercih ederdim.
  • 10-10-2025, 22:51:40
    #11
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben Turkcell'de kullaniyorum ama bu firmaya karsiyim.
    Vodafone tercih et derim.
    Heralde sifir hatlarda fiyat 1000 lirayi bulmustur. Turkcell ile Vofadone arasinda fark yoktur fazla.
    Vodafone da sinrisiz sosyal emdya paketleri var.

    Sifir hat alsam Vodafone tercih ederdim.
    Hocam bi paket alcam faturasız 175 TL bunun üstüne ek ne kadar çıkar?
  • 10-10-2025, 22:56:28
    #12
    Türkcellliydim vodafone a geçtim cekmiyor abi türkcell
  • 10-10-2025, 22:57:22
    #13
    GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkcellliydim vodafone a geçtim cekmiyor abi türkcell
    Hangisi çekmiyor turkcell mi?
    Evetse mesajı beğenin.
  • 10-10-2025, 23:00:00
    #14
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bi paket alcam faturasız 175 TL bunun üstüne ek ne kadar çıkar?
    Hocam 1000 tl bir odeme yaparbilirsiniz tam emin degilim.
    Vodafone'den hat basvurusu ve paket secince gidip magazadan teslim aliyorsunuz. 1.5 sene once fiyatlar 800 filandi. Uzun suredir hat almadim ama hat ucretleri baya pahalilandi. Magazaya gidip sorun derim. Faturasiz hatlar pahali. O yuzden milleti zaten faturaliya yonlendiriyorlar. Yinede bir sorun burdan paylasin. Zaten konuyu goren Vodafone hat alan varsa yazacaktir. bende merak ediyorum. 1000 az olacagini dusunmuyorum hat ucretinin.
  • 10-10-2025, 23:02:01
    #15
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1000 tl bir odeme yaparbilirsiniz tam emin degilim.
    Vodafone'den hat basvurusu ve paket secince gidip magazadan teslim aliyorsunuz. 1.5 sene once fiyatlar 800 filandi. Uzun suredir hat almadim ama hat ucretleri baya pahalilandi. Magazaya gidip sorun derim. Faturasiz hatlar pahali. O yuzden milleti zaten faturaliya yonlendiriyorlar. Yinede bir sorun burdan paylasin. Zaten konuyu goren Vodafone hat alan varsa yazacaktir. bende merak ediyorum. 1000 az olacagini dusunmuyorum hat ucretinin.
    Googleye yazınca
    Hayır. Vodafone'un dijital kanallarından yapılan başvurular tamamen ücretsizdir. Ayrıca hattınız adresinize ücretsiz teslim edilir.
    Diyor Vodafone kendi sayfası.
  • 10-10-2025, 23:10:16
    #16
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Googleye yazınca
    Hayır. Vodafone'un dijital kanallarından yapılan başvurular tamamen ücretsizdir. Ayrıca hattınız adresinize ücretsiz teslim edilir.
    Diyor Vodafone kendi sayfası.
    Hocam cok eminim. Basvuru dedigi iste paket secme numari secme o ucretsiz.
    Lakin hat icin (simkart) bayiye gidince para aliyorlar Eger ucretsizse ben yarin 10 tane alayim.

    https://www.sikayetvar.com/vodafone/...-hat-ucreti-11
    Bak eleman 2023 te 600 tl odemis

    1000 vardir cunku su an mesela turkcell en dusuk fatura senelik 300 tlden en dusuk paket 3600 senelik tutuyor. Genelde faturalilar kontorlulere gore ucuz olur. O yuzden faturasizlardaki hat ucreti yuksektir.

    Oyle hat ucretsiz olcak, faturasiz olcak, paket 175 olacak Oyleyse ben hemen yain 10 tane alayim.

    Ben yinede sizi yaniltmak istemiyorum ama yarin bir vadfone bayisine sorun buraya cevap atin
  • 10-10-2025, 23:12:30
    #17
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cok eminim. Basvuru dedigi iste paket secme numari secme o ucretsiz.
    Lakin hat icin (simkart) bayiye gidince para aliyorlar Eger ucretsizse ben yarin 10 tane alayim.

    https://www.sikayetvar.com/vodafone/...-hat-ucreti-11
    Bak eleman 2023 te 600 tl odemis

    1000 vardir cunku su an mesela turkcell en dusuk fatura senelik 300 tlden en dusuk paket 3600 senelik tutuyor. Genelde faturalilar kontorlulere gore ucuz olur. O yuzden faturasizlardaki hat ucreti yuksektir.

    Oyle hat ucretsiz olcak, faturasiz olcak, paket 175 olacak Oyleyse ben hemen yain 10 tane alayim.

    Ben yinede sizi yaniltmak istemiyorum ama yarin bir vadfone bayisine sorun buraya cevap atin
    Bayi zor iş yanımda büyüğüm yok.
    En iyisi bayiyi aramak.
    thanks.
  • 10-10-2025, 23:18:00
    #18
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayi zor iş yanımda büyüğüm yok.
    En iyisi bayiyi aramak.
    thanks.
    Tamam hocam benide haberdar edin.
    Tesekkur ederim.