Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 1000 tl bir odeme yaparbilirsiniz tam emin degilim.
Vodafone'den hat basvurusu ve paket secince gidip magazadan teslim aliyorsunuz. 1.5 sene once fiyatlar 800 filandi. Uzun suredir hat almadim ama hat ucretleri baya pahalilandi. Magazaya gidip sorun derim. Faturasiz hatlar pahali. O yuzden milleti zaten faturaliya yonlendiriyorlar. Yinede bir sorun burdan paylasin. Zaten konuyu goren Vodafone hat alan varsa yazacaktir. bende merak ediyorum. 1000 az olacagini dusunmuyorum hat ucretinin.
Googleye yazınca
Hayır. Vodafone'un dijital kanallarından yapılan başvurular tamamen ücretsizdir. Ayrıca hattınız adresinize ücretsiz teslim edilir.
Diyor Vodafone kendi sayfası.