Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam cok eminim. Basvuru dedigi iste paket secme numari secme o ucretsiz.
Lakin hat icin (simkart) bayiye gidince para aliyorlar Eger ucretsizse ben yarin 10 tane alayim.

https://www.sikayetvar.com/vodafone/...-hat-ucreti-11
Bak eleman 2023 te 600 tl odemis

1000 vardir cunku su an mesela turkcell en dusuk fatura senelik 300 tlden en dusuk paket 3600 senelik tutuyor. Genelde faturalilar kontorlulere gore ucuz olur. O yuzden faturasizlardaki hat ucreti yuksektir.

Oyle hat ucretsiz olcak, faturasiz olcak, paket 175 olacak Oyleyse ben hemen yain 10 tane alayim.

Ben yinede sizi yaniltmak istemiyorum ama yarin bir vadfone bayisine sorun buraya cevap atin
Bayi zor iş yanımda büyüğüm yok.
En iyisi bayiyi aramak.
thanks.