• 08-10-2025, 00:09:39
    #1
    Wise araciligiyla hesabima yüklü miktarda para ceksem vergi kesilir mi ya da maliye gelir mi ?
  • 08-10-2025, 00:13:58
    #2
    Bildiğim kadarıyla yurtdışındaki şahsi hesabınızdan yurtiçindeki şahsi hesabınıza para transferi yapıyorsanız kendi hesaplarınız arasında transfer yaptığınız için vergi kesilmez.

    Edit: Parayı yurtdışında kazandığınız için kazandığınız ülkeye vergi verirsiniz. Buraya çektiğinizde eğer maliye sorarsa yurtdışında ödediğiniz vergileri gösterirsiniz. Bildiğim kadarıyla vergisi ödenmiş para türkiyeye gelince tekrar vergi istenmiyor. Ama bu info birkaç yıl öncesine ait. Şuan yedi cihanı dize getiren, paralel evrenlerde bile nam salmış kainat liderimiz birşeyleri değiştirmişse bilemem.
  • 08-10-2025, 00:16:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bir problem olmaz tabi yüklü ama ne kadar yüklü olduğunu söylesen çok daha tatlı olur sanırım 1M ve üzeri tutarları beyan vermeniz gerekiyor diye biliyorum bir araştırın forumdan kulaktan dolma bilgilerle olmaz bu işler yanlış bilgi çok fazla bilen bilmeyen herkes konuştuğundan en sağlıklısı bilen birine veyahut direkt devlet çalışanları varsa çevrende onlara sorsan daha güzel olur senin için iyi forumlar dilerim.
  • 08-10-2025, 00:23:30
    #4
    çok yüklü ise , wise dan dolar olarak Tr deki dolar hesabınıza çekin, çekmeden önce de herhangi bir bankaya gidip ( tavsiyem Akbank ) varlık barışından yararlanmak istiyorum diye belirtin ve formu doldurun. vergisiz şekilde kullanabilirsiniz.
  • 08-10-2025, 01:05:34
    #5
    Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok yüklü ise , wise dan dolar olarak Tr deki dolar hesabınıza çekin, çekmeden önce de herhangi bir bankaya gidip ( tavsiyem Akbank ) varlık barışından yararlanmak istiyorum diye belirtin ve formu doldurun. vergisiz şekilde kullanabilirsiniz.
    Varlık barışı mı kaldı hocam, allah aşkına? Arkadaş Wise'dan buraya çektiği her kuruş için fatura kesip vergi vermek zorunda.
  • 08-10-2025, 01:06:40
    #6
    Yurtdışı hesabından kriptoya aktar gürcistana kripto office git hepsini nakite çevir kafan ağrımaz
  • 08-10-2025, 01:21:54
    #7
    berkantipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varlık barışı mı kaldı hocam, allah aşkına? Arkadaş Wise'dan buraya çektiği her kuruş için fatura kesip vergi vermek zorunda.
    Niyeki ?
  • 08-10-2025, 01:22:32
    #8
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı hesabından kriptoya aktar gürcistana kripto office git hepsini nakite çevir kafan ağrımaz
    Kriptoya aktarıp parça parça mı almalı ki?
  • 08-10-2025, 03:36:36
    #9
    denefiko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kriptoya aktarıp parça parça mı almalı ki?
    Nası istersen çok kripto ofis var nakit dolar olarak alırsın