berkantipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varlık barışı mı kaldı hocam, allah aşkına? Arkadaş Wise'dan buraya çektiği her kuruş için fatura kesip vergi vermek zorunda.
Niyeki ?