Hocam bir problem olmaz tabi yüklü ama ne kadar yüklü olduğunu söylesen çok daha tatlı olur sanırım 1M ve üzeri tutarları beyan vermeniz gerekiyor diye biliyorum bir araştırın forumdan kulaktan dolma bilgilerle olmaz bu işler yanlış bilgi çok fazla bilen bilmeyen herkes konuştuğundan en sağlıklısı bilen birine veyahut direkt devlet çalışanları varsa çevrende onlara sorsan daha güzel olur senin için iyi forumlar dilerim.