Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok yüklü ise , wise dan dolar olarak Tr deki dolar hesabınıza çekin, çekmeden önce de herhangi bir bankaya gidip ( tavsiyem Akbank ) varlık barışından yararlanmak istiyorum diye belirtin ve formu doldurun. vergisiz şekilde kullanabilirsiniz.
Varlık barışı mı kaldı hocam, allah aşkına? Arkadaş Wise'dan buraya çektiği her kuruş için fatura kesip vergi vermek zorunda.