• 06-10-2025, 02:49:20
    #1
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Herkese iyi geceler. YD telefon piyasası hakkında bir sorum var. YD telefon alırken hangi aylarda piyasa ucuzlar, hangi aylarda alım yapmak daha mantıklıdır? Yakın zamanda telefon alacağım fakat aciliyetim yok, o nedenle piyasayı bilenlerin görüşlerini almak istiyorum. Böylece piyasanın durgun zamanında uygun fiyata alım yapabilirim.

    İyi forumlar.
  • 06-10-2025, 03:09:54
    #2
    Ağustosdan sonra hatlar kapandığında satmak isteyen insanlar ucuza satıyor ben de ucuza satıcam mesela
  • 06-10-2025, 03:13:08
    #3
    Şubat ayı gibi indirimlerin olduğunu biliyorum. Sadece elektronik değil, kıyafet ve diğer ürünlerde de oluyor.

    https://www.cdiscount.com

    Yukarıdaki internet sitesinde oluyor hocam. Yalnız cihaz alırken dikkat edin orada da yenilenmiş cihazlar satılıyor.
  • 06-10-2025, 03:19:25
    #4
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şubat ayı gibi indirimlerin olduğunu biliyorum. Sadece elektronik değil, kıyafet ve diğer ürünlerde de oluyor.

    https://www.cdiscount.com

    Yukarıdaki internet sitesinde oluyor hocam. Yalnız cihaz alırken dikkat edin orada da yenilenmiş cihazlar satılıyor.
    Bilgi için teşekkürler hocam, göz atacağım
  • 06-10-2025, 03:21:17
    #5
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağustosdan sonra hatlar kapandığında satmak isteyen insanlar ucuza satıyor ben de ucuza satıcam mesela
    Anladım hocam. Satmayı düşündüğünüz telefon modeli nedir acaba?
  • 06-10-2025, 03:21:19
    #6
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şubat ayı gibi indirimlerin olduğunu biliyorum. Sadece elektronik değil, kıyafet ve diğer ürünlerde de oluyor.

    https://www.cdiscount.com

    Yukarıdaki internet sitesinde oluyor hocam. Yalnız cihaz alırken dikkat edin orada da yenilenmiş cihazlar satılıyor.
    türkiyeye yollanıyormu?
  • 06-10-2025, 04:40:59
    #7
    Kurumsal Üye
    Yeni cihazlar çıktığı zaman piyasa yüksek oluyor, bu da genelde Eylül-Ekim dönemine geliyor. Kasım-Aralık genellikle en uygun zamanlar oluyor.
    Gümrük ve tedarik sürecinde sorun yaşanmadığı sürece durum bu şekilde.
  • 06-10-2025, 07:40:27
    #8
    invictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam. Satmayı düşündüğünüz telefon modeli nedir acaba?
    iphone 14 pro 128gb hocam
  • 06-10-2025, 12:53:04
    #9
    Lumin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiyeye yollanıyormu?
    Türkiye’ye yollanması demek gümrüğe takılıp vergi ödenmesi demek. Anca tanıdığınız birisi size oradan alıp ya da yurt dışına tatile, fuara gidip gelecek olan birisi getirebilir.

    mediamarkt Hollanda - Almanya sitelerine de bakılabilir.