Herkese iyi geceler. YD telefon piyasası hakkında bir sorum var. YD telefon alırken hangi aylarda piyasa ucuzlar, hangi aylarda alım yapmak daha mantıklıdır? Yakın zamanda telefon alacağım fakat aciliyetim yok, o nedenle piyasayı bilenlerin görüşlerini almak istiyorum. Böylece piyasanın durgun zamanında uygun fiyata alım yapabilirim.
İyi forumlar.