Konu açmak için moderasyon ekibinin artık belli kriteler koyması şart oldu , Son günlerde çok gereksiz konu başlıkları açılıyor ,Bazı premium üyelerde sırf imzasındaki reklamlar görünsün diye gündemde kalmak için boş boş konular açıyor yok en sevdiğiniz şey ne yok ilk o şeyi ne zaman farkettiniz felan forumun cok eski üyesi olmasamda cok eskiden beri takip ederim forumun kalitesi bozulmaya başladı. Webmaster forumuna üyesi 1970 de Türkiye de hatta nerdeyse dünyanın genelinde internetin olmadığını bilmek lazım