Konu açmak için moderasyon ekibinin artık belli kriteler koyması şart oldu , Son günlerde çok gereksiz konu başlıkları açılıyor ,Bazı premium üyelerde sırf imzasındaki reklamlar görünsün diye gündemde kalmak için boş boş konular açıyor yok en sevdiğiniz şey ne yok ilk o şeyi ne zaman farkettiniz felan forumun cok eski üyesi olmasamda cok eskiden beri takip ederim forumun kalitesi bozulmaya başladı.
Evet vardı. Hatta ben 1967 de üye olmuştum. 😄😎
Resim sitede gözükmüyor link:
https://hizliresim.com/brtiiup