Konu
R10 1970 de var mıydı?
05-10-2025, 13:54:37
#9
Nookta
baktığın tarih 1970 değil. Vbulletin ilk sürümleri idi, bazen tarih problemleri oluyordu, 3.7.9 a kadar oldu diye biliyorum yanlışta olabilir. 3.8 sürümlerinde ekstra düzeltilebiliyorlardı.