transfer baskı mürekkebi konusunda yardım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
transfer baskı mürekkebi konusunda yardım
4
●
54
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
transfer baskı mürekkebi konusunda yardım
05-10-2025, 01:41:00
#1
emir28
değerli arkadaşlar epson L3251 yazıcı ile transfer baskı yapmaya çalışıyorum. süblinova mürekkep kullandım. ancak fiyatları çok pahalı.yeni mürekkep koyacağım zaman photoink ile takviye yapsam sorun olur mu ? Deneyimlediniz ?
05-10-2025, 01:41:49
#2
bsaygili
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hiç bir şey olmaz yıllarca yaptım ben photoink ile baskı bir farkı yok gibi bir şey..
05-10-2025, 01:42:44
#3
emir28
bsaygili adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiç bir şey olmaz yıllarca yaptım ben photoink ile baskı bir farkı yok gibi bir şey..
mürekkep azaldığında süblinova yerine photoink koymamda bir mahsur olmuyor yani doğru mu anladım ?
05-10-2025, 01:46:16
#4
bsaygili
Hiç bir şey olmaz hocam karıştır gitsin derinlemesine temizlik yap devam
05-10-2025, 01:48:20
#5
emir28
tamam şuan siyah mürekkep ihtiyacım vardı o zaman direk photoink siparişi veriyorum. cevap ve desteğin için tşk ederim
konuyu okuyan diğer arkadaşların da görüşlerini rica ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler