• 05-10-2025, 01:41:00
    #1
    değerli arkadaşlar epson L3251 yazıcı ile transfer baskı yapmaya çalışıyorum. süblinova mürekkep kullandım. ancak fiyatları çok pahalı.yeni mürekkep koyacağım zaman photoink ile takviye yapsam sorun olur mu ? Deneyimlediniz ?
  • 05-10-2025, 01:41:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç bir şey olmaz yıllarca yaptım ben photoink ile baskı bir farkı yok gibi bir şey..
  • 05-10-2025, 01:42:44
    #3
    bsaygili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir şey olmaz yıllarca yaptım ben photoink ile baskı bir farkı yok gibi bir şey..
    mürekkep azaldığında süblinova yerine photoink koymamda bir mahsur olmuyor yani doğru mu anladım ?
  • 05-10-2025, 01:46:16
    #4
    Hiç bir şey olmaz hocam karıştır gitsin derinlemesine temizlik yap devam
  • 05-10-2025, 01:48:20
    #5
    tamam şuan siyah mürekkep ihtiyacım vardı o zaman direk photoink siparişi veriyorum. cevap ve desteğin için tşk ederim

    konuyu okuyan diğer arkadaşların da görüşlerini rica ederim