değerli arkadaşlar epson L3251 yazıcı ile transfer baskı yapmaya çalışıyorum. süblinova mürekkep kullandım. ancak fiyatları çok pahalı.yeni mürekkep koyacağım zaman photoink ile takviye yapsam sorun olur mu ? Deneyimlediniz ?