bsaygili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir şey olmaz yıllarca yaptım ben photoink ile baskı bir farkı yok gibi bir şey..
mürekkep azaldığında süblinova yerine photoink koymamda bir mahsur olmuyor yani doğru mu anladım ?