Rica sonucu Trafik Cezası
57
●2.848
- 30-09-2025, 14:54:35hocam elbette iyilik yapabilirsiniz ama sorumluluğunu almalısınız. Burada siz bir iyilik yapıyorsunuz diye her ne olursa olsun sorumluluktan kurtulmuş olmazsınız, benim söylediğim şey bu.
Eniştenizin yerinde ben olsam sizden böyle bir şey istemezdim, taksiyle gitsinler derdim, ha ola ki istedim cezayı mutlaka öderdim, ama enişteniz ben değilim
aynı şekilde sizin yerinizde olsam yardım için mutlaka kabul ederdim bunu ama ceza yiyince asla enişte ceza yedim ha demezdim. ben hızlı kullandığımda cezayı ben yemeliyim, bu ceza benim hızlı sürmemi engellemek için, hangi durumda olursam olayım, ama birisine yardım ediyorum o zaman benim hiç sorumluluğum yok diyemem.
Siz bunu bir eğitim bedeli olarak düşünün ki size bir faydası olsun, bir kazayı bu ceza yüzünden savuşturacağınızı düşünün hocam.
kazasız, belasız...
Ozturkm2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-09-2025, 16:08:14evet özel şoför ödüyorgreenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2025, 18:09:09Enişteniz isteyebilir ama sizin tamam demeniz tüm sorumluluğu alacağınızın kabulüdür. Kaza yapsaydınız yine siz öderdiniz. İyilik yapmanız sorumluluktan kurtarmaz. Bizim millet olaylara duygusal baktığı için eniştenizi ayıplar. Aynısı bana yapılsa öderim hiç alınganlık yapmam çünkü doğrusu bu. Eniştenizin yerinde olsam ödetmem o da ben sebep oldum deyip vicdan yapacağım için. Demek ki enişte kuralcı ve vicdansız biri. 😅
- 30-09-2025, 18:30:56ben birine iyilik yapıyorsam suçlu ben mi oluyorum?ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ama aranız bozulabilir o yüzden YTD.