Enişteniz isteyebilir ama sizin tamam demeniz tüm sorumluluğu alacağınızın kabulüdür. Kaza yapsaydınız yine siz öderdiniz. İyilik yapmanız sorumluluktan kurtarmaz. Bizim millet olaylara duygusal baktığı için eniştenizi ayıplar. Aynısı bana yapılsa öderim hiç alınganlık yapmam çünkü doğrusu bu. Eniştenizin yerinde olsam ödetmem o da ben sebep oldum deyip vicdan yapacağım için. Demek ki enişte kuralcı ve vicdansız biri. 😅