Ödemen lazım bu senin sorumluluğun ama eğer getir götür işlerini sana yıklamalarını istemiyorsan ödeme. Cezayı ödemezsen bundan sonra senden hiçbir şey istemezler diye düşünüyorum Ama aranız bozulabilir o yüzden YTD.