• 22-09-2025, 01:18:10
    #28
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese ilgisi için teşekkür ederim , gerçekten ben en beterinden korkuyordum ama şuanlık tek sorun böbreklerinde gözüküyor , idrar sorunu var kedimizde , idrarına kan ve envai çeşit maddeler karışmış, kan ve idrar tahlili aldılar , film çektiler 7bin₺ küsürat ücretlendirme çıkardılar , bende şuan olmadığı için ödeme yapamadım , ay sonuna kadar süre verdiler . onlara da buradan teşekkür ederim.
    Selam olsun,

    Erkek kedilerin kaderidir idrar sıkıntısı.
    Size tavsiyem kristalleşme engelleyici mamalarla devam edin çünkü bir süre sonra enfeksiyona çevirebiliyor.
    Geçmiş olsun, güzelliğe uzun ve neşeli yıllar dilerim.
  • 22-09-2025, 01:24:45
    #29
    dogaleczane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi olmasına sevindik tedaviye yönelik bir şey yapıldı mı
    Hocam ağrı kesici , mide rahatlatıcı bir aşı yapıldı . 40 derece ateşi varmış. toplam 4 enjeksiyon yapıldı. veteriner hekim 3 gün gelmemizi istedi takviye aşılar için . ayrıca dışkılamasını gözlemlemizi istedi.
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Erkek kedilerin kaderidir idrar sıkıntısı.
    Size tavsiyem kristalleşme engelleyici mamalarla devam edin çünkü bir süre sonra enfeksiyona çevirebiliyor.
    Geçmiş olsun, güzelliğe uzun ve neşeli yıllar dilerim.
    dilekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim bin misli sizin olsun urinary ağırlıklı mama önerdiler hocam . royal caninin varmış.
  • 22-09-2025, 01:26:29
    #30
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ağrı kesici , mide rahatlatıcı bir aşı yapıldı . 40 derece ateşi varmış. toplam 4 enjeksiyon yapıldı. veteriner hekim 3 gün gelmemizi istedi takviye aşılar için . ayrıca dışkılamasını gözlemlemizi istedi.

    dilekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim bin misli sizin olsun urinary ağırlıklı mama önerdiler hocam . royal caninin varmış.
    Selam olsun,

    Aynen idrardaki taşlaşmayı, kristalleşmeyi önler urinary mamalar. Rahat eder kerata.
    Güzel dilekleriniz için ayrıca teşekkürler.
    Geçmiş gitmiş olsun.
  • 22-09-2025, 11:58:48
    #31
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ağrı kesici , mide rahatlatıcı bir aşı yapıldı . 40 derece ateşi varmış. toplam 4 enjeksiyon yapıldı. veteriner hekim 3 gün gelmemizi istedi takviye aşılar için . ayrıca dışkılamasını gözlemlemizi istedi.

    dilekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim bin misli sizin olsun urinary ağırlıklı mama önerdiler hocam . royal caninin varmış.
    Son durumu nedir hocam acaba, bu tarz türlerin böbrek sorunları oluyor. Galiba böbrek ile ilgili tamamen. Çok geçmiş olsun.
    Bende chinchilla cinsi var, yaşıda epey ilerledi şimdilik sıkıntı yok ama şekerli vb. şeyler vermemeye dikkat ediyorum.
  • 22-09-2025, 15:48:40
    #32
    lXenonl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son durumu nedir hocam acaba, bu tarz türlerin böbrek sorunları oluyor. Galiba böbrek ile ilgili tamamen. Çok geçmiş olsun.
    Bende chinchilla cinsi var, yaşıda epey ilerledi şimdilik sıkıntı yok ama şekerli vb. şeyler vermemeye dikkat ediyorum.
    Hocam şuan çok iyi , yemeğini yiyor idrar yapabiliyor , sevdiriyor koşuyor eğleniyor. Sokakta allah bilir neler yedi .
    Bu arada arkadaşlar borcumuzu ödedik , herkese çok teşekkür ederim , özellikle
    @helcurt; @anilguler; @Rothstein; hocalarıma tekrar tekrar teşekkür ederim, allah sevdiklerinize bir ömür mutluluklar versin
  • 22-09-2025, 17:22:41
    #33
    çok geçmiş olsun. yeni gördüm. umarım iyidir. böbreklerde sorun varsa hills k/d ya da c/d serisi mamayı öneririm ayrıca urinary malt ile destekleyebilirsiniz. hem böbreklerini hem de midesini rahatlatır.