Hocam ağrı kesici , mide rahatlatıcı bir aşı yapıldı . 40 derece ateşi varmış. toplam 4 enjeksiyon yapıldı. veteriner hekim 3 gün gelmemizi istedi takviye aşılar için . ayrıca dışkılamasını gözlemlemizi istedi.
dilekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim bin misli sizin olsun

urinary ağırlıklı mama önerdiler hocam . royal caninin varmış.
Selam olsun,
Aynen idrardaki taşlaşmayı, kristalleşmeyi önler urinary mamalar. Rahat eder kerata.
Güzel dilekleriniz için ayrıca teşekkürler.
Geçmiş gitmiş olsun.