dogaleczane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi olmasına sevindik tedaviye yönelik bir şey yapıldı mı
Hocam ağrı kesici , mide rahatlatıcı bir aşı yapıldı . 40 derece ateşi varmış. toplam 4 enjeksiyon yapıldı. veteriner hekim 3 gün gelmemizi istedi takviye aşılar için . ayrıca dışkılamasını gözlemlemizi istedi.
serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

Erkek kedilerin kaderidir idrar sıkıntısı.
Size tavsiyem kristalleşme engelleyici mamalarla devam edin çünkü bir süre sonra enfeksiyona çevirebiliyor.
Geçmiş olsun, güzelliğe uzun ve neşeli yıllar dilerim.
dilekleriniz için çok ama çok teşekkür ederim bin misli sizin olsun urinary ağırlıklı mama önerdiler hocam . royal caninin varmış.