deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese ilgisi için teşekkür ederim , gerçekten ben en beterinden korkuyordum ama şuanlık tek sorun böbreklerinde gözüküyor , idrar sorunu var kedimizde , idrarına kan ve envai çeşit maddeler karışmış, kan ve idrar tahlili aldılar , film çektiler 7bin₺ küsürat ücretlendirme çıkardılar , bende şuan olmadığı için ödeme yapamadım , ay sonuna kadar süre verdiler . onlara da buradan teşekkür ederim.
Selam olsun,

Erkek kedilerin kaderidir idrar sıkıntısı.
Size tavsiyem kristalleşme engelleyici mamalarla devam edin çünkü bir süre sonra enfeksiyona çevirebiliyor.
Geçmiş olsun, güzelliğe uzun ve neşeli yıllar dilerim.