Gelir testi yapıp yeşil kart almak için zaten yemeğe muhtaç evsiz arabasız olmak lazım.

Acil durum haricinde hastaneye de gitmiyorum. Bunu ödemek gerçekten çok zor gelmeye başladı. Hiçbir birikim yapamaz oldum.
Keşke hizmetini alsam da ödesem yine şikayetçi olmayacağım ama her ay 700 TL gerçekten boş yere veriyorum.
Ödeyemeyince bir de faize biniyor borç başı. Yani şuan ödemesem 4 ay sonra (4x700 + faiz miktarı işleyecek, neredeyse iki katına çıkıyor)
Siz GSS borcunu ödüyor musunuz? Sigortalılara çıkmıyor zaten de, bana bir yol gösterin ne yapmam lazım.