Ücret düşüşü oluyor muymuş öyle,
ben sosyal yardımlaşma derneğini aradım, dediler ki valiliğe mi kaymakamlığa mı gitmen lazım bi şey dedi.
Oraya gittim, gelir testi yaptırmak istiyorum dedim. Şöyle bi baktı.. babanın arabası evi falan var dedi sen yeşil kart alamazsın dedi gönderdi beni
Gelir testi yaptırmayan kişilere en üst kademeden prim çıkıyor hocam. Güncel miktarları bilmiyorum ama 3 farklı ödeme kademesi bulunuyor.
Eğer ailenizle birlikte yaşıyorsanız elbette onların da gelir ve mal varlıkları hesaba katılır. Neticede zaten en yüksek primi ödediğiniz için yine aynı yere çıkar en kötü senaryoda