cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
25 yaşınızı geçmediyseniz veya okuyorsanız babanızdan veya annenizden yararlanabiliyorsunuz diye biliyorum.
Okumadığım ve çalışmadığım için yazıyor ya zaten hocam